Полтавське обласне відділення НОК України
Рекомендації
Категорії розділу

Календар

Активності ПОВ НОК

Вітаю Вас, Гість · RSS 27.05.2017, 13:59

Методичні рекомендації до Положення про Всеукраїнський спортивно-масовий
захід серед дітей "Олімпійське лелеченя"

Знання історії і розвитку олімпійського руху, його ідеалів і цінностей, місця у системі явищ сучасного суспільства, формування в учнів навичок та культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою і спортом має велике виховне і освітнє значення. Саме тому, Національний олімпійський комітет України ініціював проведення Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей "Олімпійське лелеченя".
Програма Заходу на всіх етапах включає три складові: спортивну, освітню та культурну частини Важливою умовою проведення Заходу є наявність урочистих церемоній (відкриття, складання присяги учасниками і суддями, нагородження та закриття) та використання олімпійської символіки.
Презентація команди включає спортивно-танцювальний виступ (до 3 хв.), що виконується під музичний супровід. За бажанням можуть бути використані предмети (м’ячі, стрічки, обручі, булави, гантелі, скакалки, гімнастичні палиці тощо).
При оцінюванні презентації команди враховуються наступні критерії:

№ зп

Складові

Наповнення та уточнення

Максимальна кількість балів

1

Зовнішній вигляд команди (максимум - 20 балів)

- єдина форма

10

- наявність емблеми на формі кожного учасника команди

10

2

Організованість виступу команди (максимум - 50 балів)

- активність всіх членів команди

10

- динамічність

10

- злагодженість

20

- колективні дії команди

10

3

Загальне враження (максимум - 120 балів)

- на скільки яскравий та видовищний виступ команди

30

- оригінальність

30

- артистизм та творчий доробок

30

- відповідність виступу тематиці

30

4

Девіз команди (30 балів)

- наявність

10

- змістовність та відповідність тематиці

20

*Максимальна кількість балів, яку один суддя може поставити команді – 220 балів.
До комбінованої естафети, входять елементи різних видів спорту.
Комбінована естафета складається з 12 етапів до 30 м. Етапи комбінованої естафети визначає оргкомітет.
Приклади етапів комбінованої естафети:
1. Біг «по сходинках».
2. Біг з підбиванням повітряної кульки.
3. Біг з підкиданням м’ячика ракеткою для настільного тенісу.
4. Стрибки у мішках.
5. Стрибки з м’ячем, затиснутим між колінами.
6. Біг, обертаючи скакалку вперед.
7. Стрибки «по купинах».
8. Ведення баскетбольного м’яча з обводкою стійок.
9. Подолання перешкод висотою 50 см.
10. Ведення футбольного м’яча з обводкою стійок.
11. Гладкий біг на 30 м.
12. Біг з розкладанням предметів («посадка картоплі»).
13. Подолання перешкоди підлізанням.
14. Ведення малого м’яча гімнастичною палицею.
15. Переноска вантажу (2-3 м’яча).
Порядок етапів комбінованої естафети ІV етапу Заходу визначається оргкомітетом і оприлюднюється під час наради з представниками команд-учасниць ІV етапу Заходу.
Варто звернути увагу на виконання таких вправ, як:
- метання «літаючої тарілки»;
- подолання бар’єрів;
- стрибки на скакалці (на кількість разів за 20 сек.);
- стрибки «у квадраті» (на кількість разів за 20 сек.);
- кидання набивного м’яча (1 кг) назад;
- метання малого м’яча з колін на дальність.
Рухлива гра I-III етапів визначається оргкомітетом в залежності від умов та можливостей проведення.
Рухлива гра ІV етапу Заходу визначається оргкомітетом і оприлюднюється під час наради з представниками команд-учасниць ІV етапу Заходу. Проведенню змагань передує навчання грі відповідної рухливої гри.
Організаційні форми проведення вікторини можуть бути різними. Учні можуть відповідати усно або письмово, індивідуально або групою. Для забезпечення наочності та підвищення зацікавленості учнів доцільно використовувати мультимедійні засоби. Важливо повідомити учнів про час, який відводиться на відповідь.
Проведенню вікторини повинні передувати заняття, на яких учні знайомляться з історією Олімпійських ігор Стародавньої Греції, відродженням сучасних Олімпійських ігор, символікою та церемоніями Ігор, розвитком олімпійського руху в світі та Україні. Запитання мають бути чіткими і конкретними. Варто вивісити у школі орієнтовні запитання, список рекомендованої літератури, щоб учні могли і самостійно готуватися до вікторини.
Форма проведення вікторини ІV етапу Заходу визначається оргкомітетом і оприлюднюється під час наради з представниками команд-учасниць ІV етапу Заходу.
Культурно-освітня програма включає конкурси малюнків, активності на олімпійську тематику.
До участі в Заході допускаються учні, віднесені за станом здоров’я до основної медичної групи. Учні, віднесені за станом здоров’я до підготовчої і спеціальної медичних груп, можуть бути помічниками, суддями тощо.
Дуже важливо, щоб у підготовці та проведенні Заходу брав участь весь педагогічний колектив навчального закладу. Бажано залучити до його проведення учасників Олімпійських ігор, відомих спортсменів, тренерів, випускників навчального закладу, які мають спортивні досягнення, діячів культури і мистецтва.
Кожна команда готує відео-ролик «Ми – олімпійська надія України» (до 10 хв.) – представлення команди, що розповідає про місце олімпійського руху в діяльності навчального закладу, регіону. традиції навчального закладу, найбільш цікаві епізоди шкільного життя, які висвітлюють причетність його учасників до олімпійського руху, олімпійської освіти.

© 2017 foFF4ik
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz